Vandaag geopend van 09:00 t/m 21:00

De Boet-Klant-Kaart, leuk, handig én voordelig!

Met de Boet-Klant-Kaart spaar je gemakkelijk punten en profiteer je van korting op je volgende aankoop! Nog niet in het bezit van een Boet-Klant-Kaart? Klik hier om een account aan te maken mét digitale Boet-Klant-Kaart. Liever een pasje? Deze kun je in onze winkel bij de kassa aanvragen. Vervolgens kun je deze hier registreren en daarna direct inloggen met je gegevens. 

 

Maak een nieuw account met digitale Boet-Klant-Kaart aan       Boet-Klant-Kaart registreren       Inloggen

Boet-Klant-Kaart registreren

Je kunt je klantkaart hier registreren en vervolgens met de ingevulde gegevens inloggen. Heb je een digitale klantkaart aangevraagd? Dan is deze automatisch geregistreerd. 

Voordelen Boet-Klant-Kaart:

  • Je spaart bij iedere aankoop in de winkel én de webshop punten. Elke euro levert 1 punt op en voor aankopen uit het Hubo assortiment ontvang je 5 punten per euro.

  • Je kunt in de winkel én online betalen met je gespaarde punten. Iedere gespaarde punt is 1 cent waard.

  • Je kassabonnen en online aankopen worden bewaard in je account (Let op: wel even de bon printen als je voor garantie of ruilen met een product terugkomt).

Punten sparen en verzilveren

Met een Boet-Klant-Kaart kun je direct punten sparen in de webshop en in de winkel. Doe je een online bestelling? Zorg er dan voor dat je bent ingelogd zodat je direct punten kunt sparen met je (digitale) Boet-Klant-Kaart. Doe je een aankoop in onze winkel? Dan kun je de barcode van je klantkaart laten scannen bij de kassa.

Wil je punten verzilveren in de webshop? Deze optie kun je gemakkelijk tijdens de laatste stap van het bestelproces aanvinken als je bent ingelogd. Wil je punten verzilveren in de winkel dan kun je dit aangeven bij de kassa.  

Jouw Boet-Klant-Kaart altijd bij de hand in de Stocard app!

Wist je dat je de Boet-Klant-Kaart gemakkelijk kunt toevoegen in de Stocard app? In deze app kun je al je klantkaarten opslaan en heb je dus ook onze klantkaart altijd bij de hand! Klik hier om de app te downloaden voor Android en hier voor iOS.

Boet-Klant-Kaart verloren?

Ben je de Boet-Klant-Kaart verloren? Neem dan contact op met klantkaart@deboet.nl

Boet-Klant-Kaart vergeten?

Ben je de Boet-Klant-Kaart in de winkel vergeten? Dan kun je met een speciale vouchercode op de kassabon gemakkelijk zelf je punten bijschrijven als je bent ingelogd op de website.

 

Heb je vragen, advies nodig of heb je suggesties? Neem dan gerust contact met ons op! Onze enthousiaste medewerkers staan je graag te woord. Voor vragen over de klantkaart kun je mailen met klantkaart@deboet.nl

Zakelijke Klantkaart

Wist je dat je bij De Boet ook een zakelijke kortingspas kunt aanvragen? Als bedrijf kun je ook profiteren van vele voordelen zoals hoge kortingen. Zo profiteer je als hovenier van hoge kortingen tot wel 30%. Lees hier meer over zakelijk bestellen bij De Boet.