Vandaag geopend van 09:00 - 18:00

Bestellen

Bezorgkosten?

De verzendkosten van bestellingen die via een pakketdienst zoals PostNL verzonden worden zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en bedragen €7,50 of €15,-. De verzendkosten van grotere artikelen zoals loungesets, ligbedden, tuintafels e.d. bedragen binnen Nederland €25,- en naar België €65,-. Voor het verzenden van parasolvoeten vanaf 30kg brengen wij binnen Nederland €40,- in rekening en naar België €65,-. 

Naar Duitsland verzenden is mogelijk op aanvraag, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

Bestellingen van tuinmeubelen met een waarde boven de €700,- worden in Nederland gratis door ons verzonden. 

Wilt u meer informatie over het laten bezorgen van bovenstaande uitzonderingsproducten of over specifieke bezorgtarieven van producten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. 

Hoe werkt het bestelproces?

U wilt graag iets bestellen in onze webshop, hoe werkt dat precies? Hieronder wordt het bestelproces stap voor stap beschreven.

 

Stap 1: Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen

Dit doet u door op een product te klikken en vervolgens onderaan de pagina het aantal exemplaren die u wilt hebben in te vullen. Daarna klikt u op ‘in winkelwagen’ en het product wordt toegevoegd.

 

Stap 2: Controleer uw bestelling

Klik rechts bovenin op het winkelwagen icoon, uw winkelwagen komt in beeld. Controleer de inhoud en pas deze zo nodig aan. Klik vervolgens op: ‘Volgende stap’.

 

Stap 3: Uw gegevens

Vink aan hoe u wilt bestellen. Met uw eigen account, zonder account of maak direct een nieuw account aan. Wanneer u uw bestelling wilt afhalen dient u dit na het invullen van uw gegevens aan te vinken. Ook wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen dient u dit aan te vinken én de juiste adresgegevens in te vullen. Klik vervolgens op: Volgende stap’.

 

Stap 4: Selecteer een betaalmethode

Vink aan op welke wijze u wilt betalen. Dit kan door middel van iDeal en/of bankoverschrijving. Wanneer u uw bestelling komt ophalen kunt u ook op dat moment betalen in onze winkel.

 

Stap 5: Afronding van uw bestelling

Vul eventuele opmerkingen in en vink aan dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de verzend- en retourregeling. Klik vervolgens op: ‘Bestelling afronden’ en uw bestelling wordt afgerond. Heeft u gekozen voor vooraf betalen dan wordt u doorgestuurd naar de betaalomgeving.

Kan ik zakelijk bestellen?

Ja dat kan, wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja dat kan, mits uw bestelling nog niet is verzonden. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u uw bestelling wilt annuleren.

Zijn alle producten op voorraad?

De meeste producten zijn op voorraad. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product op voorraad is. Ziet u boven de bestelknop de melding: 'Dit product is op voorraad' staan, dan is dit product ook op voorraad. 

Ziet u boven de bestelknop de melding; 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling' staan, dan is het product niet op voorraad maar wordt speciaal voor u besteld bij de leverancier. 

Ziet u helemaal geen bestelknop en krijgt u de volgende melding te zien: 'Beperkte voorraad! Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie? Dan kan het zijn dat een product niet meer op voorraad is en ook niet meer bestelbaar is. U kunt in dit geval het beste contact met ons opnemen om te informeren of het product nog beschikbaar is. 

 

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen in het buitenland?

Bezorging is mogelijk in Nederland en België, wilt u uw bestelling laten bezorgen in een ander land dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie.

Hoe werkt het bestellen van een artikel dat niet op voorraad is?

Het bestellen van een artikel dat niet op voorraad is werkt hetzelfde als het bestellen van een product dat wel op voorraad is. Heeft u een artikel besteld dat niet op voorraad is, dan moeten wij dit voor u bij de leverancier bestellen. De levertijd van uw bestelling zal daarom langer zijn dan de levertijd van voorraad artikelen. Heeft u een artikel gekocht dat wij moeten bestellen dan nemen wij altijd contact met u op om details en bijzonderheden omtrent uw bestelling te bespreken. 

Bij het bestellen van artikelen die niet op voorraad zijn kunt u alleen kiezen voor 'afhalen'. Wilt u uw bestelling toch laten bezorgen dan dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. 

Hoe kan het dat ik geen bestelknop in beeld zie?

Bij sommige producten kan het zijn dat er geen bestelknop in beeld verschijnt. Dit kan 2 verschillende redenen hebben. 

1. Het product is niet of beperkt op voorraad. In dit geval ziet u de melding: 'Beperkte voorraad! Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. In dit geval kan het zijn dat een product niet meer op voorraad is en niet meer bestelbaar is. U dient contact met ons op te nemen om te informeren of het product nog beschikbaar is. 

2. Het product kan alleen in de winkel besteld worden. In dit geval ziet u de melding: 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling'. Sommige producten zoals bepaalde stoelen en banken hebben zoveel keuzemogelijkheden dat u dat het beste in de winkel kunt bekijken. Wij tonen online een standaard voorbeeld van het product en nodigen u van harte uit in onze Winkel in Hoogwoud voor advies. 

Hulp nodig?
Neem contact op:

Tuincentrum De Boet
Oosterboekelweg 2a
1718 LN Hoogwoud

T: 0226 35 21 97
F: 0226 35 20 62
webshop@deboet.nl