Vandaag geopend van 09:00 - 18:00

Bestellen

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzendkosten van bestellingen die via een pakketdienst zoals PostNL verzonden worden zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket. Kleine pakketten worden verzonden vanaf €4,95. 

De verzendkosten van grotere artikelen zoals loungesets, ligbedden, tuintafels e.d. bedragen binnen Nederland €25,- en naar België €65,-. Voor het verzenden van parasolvoeten vanaf 30kg brengen wij binnen Nederland €40,- in rekening en naar België €65,-. 

Wil je de exacte verzendkosten weten dan kun je op de productpagina's je postcode invullen voor een berekening. 

Naar Duitsland verzenden is mogelijk op aanvraag, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

Bestellingen van tuinmeubelen met een waarde boven de €700,- worden in Nederland gratis door ons verzonden. 

 

Hoe werkt het bestelproces?

Hoe werkt het bestellen in de webshop precies? Hieronder wordt het bestelproces stap voor stap beschreven.

 

Stap 1: Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen

Dit doe je door op een product te klikken en vervolgens onderaan de pagina het aantal exemplaren die je wil hebben in te vullen. Daarna klik je op ‘in winkelwagen’ en het product wordt toegevoegd.

 

Stap 2: Controleer de bestelling

Klik rechts bovenin op het winkelwagen icoon, de winkelwagen komt in beeld. Controleer de inhoud en pas deze zo nodig aan. Klik vervolgens op: ‘Volgende stap’.

 

Stap 3: Je gegevens

Vink aan hoe je wil bestellen. Met je eigen account, zonder account of maak direct een nieuw account aan. Wanneer je de bestelling wil afhalen kun je dit na het invullen van je gegevens aan te vinken. Ook wanneer je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen kun je dit aanvinken en vervolgens de juiste adresgegevens in vullen. Klik vervolgens op: Volgende stap’.

 

Stap 4: Selecteer een betaalmethode

Vink aan op welke wijze je wil betalen. Dit kan door middel van iDeal en/of bankoverschrijving. Wanneer je je bestelling komt ophalen kun je ook op dat moment betalen in onze winkel.

 

Stap 5: Afronding van de bestelling

Vul eventuele opmerkingen in en vink aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de verzend- en retourregeling. Klik vervolgens op: ‘Bestelling afronden’ en de bestelling wordt afgerond. Heb je gekozen voor vooraf betalen dan word je doorgestuurd naar de betaalomgeving.

Kan ik zakelijk bestellen?

Ja dat kan, wij adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja dat kan, mits de bestelling nog niet is verzonden. Wij adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je een bestelling wil annuleren.

Zijn alle producten op voorraad?

De meeste producten zijn op voorraad. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product op voorraad is. Als boven de bestelknop de melding: 'Dit product is op voorraad' staat, dan is dit product ook op voorraad. 

Staat boven de bestelknop de melding; 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling', dan is het product niet op voorraad maar wordt speciaal besteld bij de leverancier. 

Is er helemaal geen bestelknop te zien en krijg je de volgende melding te zien: 'Beperkte voorraad! Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Het kan zijn dat een product niet meer op voorraad is en ook niet meer bestelbaar is of dat er nog slechts enkele stuks beschikbaar zijn. 

 

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen in het buitenland?

Bezorging is mogelijk in Nederland en België, wil je een bestelling laten bezorgen in een ander land dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie.

Hoe werkt het bestellen van een artikel 'op bestelling'?

Het bestellen van een artikel dat niet op voorraad is werkt hetzelfde als het bestellen van een product dat wel op voorraad is. Heb je een artikel besteld dat niet op voorraad is, dan moeten wij dit bij de leverancier bestellen. De levertijd van de bestelling zal daarom langer zijn dan de levertijd van voorraad artikelen. Heb je een artikel gekocht dat wij moeten bestellen dan nemen wij altijd contact op om details en bijzonderheden omtrent de bestelling te bespreken. 

Hoe kan het dat ik geen bestelknop in beeld zie?

Bij sommige producten kan het zijn dat er geen bestelknop in beeld verschijnt. Dit kan 2 verschillende redenen hebben. 

1. Het product is niet of beperkt op voorraad. In dit geval is de melding: 'Beperkte voorraad' te zien. In dit geval kan het zijn dat een product niet meer op voorraad is en niet meer bestelbaar is. Neem contact met ons op om te informeren of het product nog beschikbaar is. 

2. Het product kan alleen in de winkel besteld worden. In dit geval is de melding: 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling' te zien. Sommige producten zoals bepaalde stoelen en banken hebben zoveel keuzemogelijkheden dat je dat het beste in de winkel kunt bekijken. Wij tonen online een standaard voorbeeld van het product en nodigen je van harte uit in onze Winkel in Hoogwoud voor advies. 

Hulp nodig?
Neem contact op:

Tuincentrum De Boet
Oosterboekelweg 2a
1718 LN Hoogwoud

T: 0226 35 21 97
F: 0226 35 20 62
webshop@deboet.nl