Vandaag geopend van 09:00 t/m 18:00

Bezorgen en afhalen

Kan mijn bestelling worden bezorgd?

De meeste producten uit onze webshop kunnen bij je thuis worden bezorgd.

Tuinmeubelen en pakketten bezorgen wij tegen verschillende tarieven in Nederland en België. 

Interieurmeubelen, tuinhout en bestrating bezorgen wij tegen verschillende tarieven in Nederland. 

Sommige producten kunnen niet worden bezorgd, maar na bestelling alleen in onze winkel worden afgehaald. Dit zijn vaak artikelen die vanwege hun kwetsbaarheid, formaat of gewicht niet kunnen worden verzonden. 
Op de productpagina wordt dan weergegeven: 'Dit product kan alleen worden opgehaald, niet verzonden' en in het besteloverzicht staat 'ik wil deze bestelling afhalen in het tuincentrum' als verplichte optie aangevinkt.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, bestellingen kunnen worden afgehaald in de winkel of bij 1 van onze 2 magazijnlocaties NADAT je bericht van ons gekregen waar en wanneer je het kunt afhalen.
Voor het afhalen van artikelen in de winkel kun je jezelf melden bij de informatiebalie tegenover de hoofdingang. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bezorgen:
Artikelen die wij op voorraad hebben en via pakketpost kunnen worden verstuurd zijn binnen enkele dagen bij je thuisbezorgd. De bezorging van deze bestellingen vindt doorgaans binnen 2-4 werkdagen plaats.
Bij grote artikelen die niet via pakketpost kunnen worden bezorgd (onder andere tuinmeubels) streven we ernaar de bestelling binnen 1 tot 2 weken te leveren.

Bij artikelen die niet direct bij ons op voorraad, maar wel te bestellen zijn verschijnt boven de bestelknop de melding: 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling'. Wij gaan het product dan bestellen bij de leverancier. Hoe lang dit duurt is van een aantal dingen afhankelijk. Zo is de levertijd per leverancier verschillend en ligt het eraan of het bestelde item bij de leverancier op voorraad is. Wil je specifiekere informatie over de levertijd van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Tuincentrum De Boet is niet verantwoordelijk voor wijzigingen in deze levertijd door de leverancier. Houd er bij voorbaat rekening mee dat in tijden van drukte en vakantie de levertijd in sommige gevallen kan oplopen. 

Afhalen:
Artikelen die wij op voorraad hebben kunnen bij ons opgehaald worden NADAT je bericht van ons hebt gekregen dat je bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Voor het afhalen van bestellingen heb je 7 dagen de tijd.

Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

De Boet klantenservice neemt altijd contact op om een bezorgafspraak in te plannen. Dit geldt alleen voor (grote) bestellingen die niet met de pakketdienst bezorgd worden.

In welke landen kan mijn bestelling bezorgd worden?

Tuinmeubelen en pakketten bezorgen wij in Nederland en België. 

Interieurmeubelen, tuinhout en bestrating bezorgen wij in Nederland. 

Wil je een artikel ergens anders laten bezorgen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wordt de bestelling bezorgd met onze eigen bezorgdienst? De actuele levertijd kun je vanaf (’s middags) een dag vóór levering volgen via:

www.mijnbezorgtijd.nl

Vul je postcode en huisnummer in ter verificatie. 

Wanneer jouw bestelling via een pakketdienst wordt geleverd ontvang je een track&trace code via de e-mail. 

Pakken jullie mijn bestelling uit en/of wordt het gemonteerd?

De door jou bestelde producten worden tot aan de deur geleverd. Het wordt dus niet uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt ook niet meegenomen. 

Wil je dat een product ter plaatse wordt gemonteerd is dit in overleg mogelijk tegen betaling. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice.