Vandaag geopend van 09:00 t/m 18:00

Garantie en Service

Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag de volgende gegevens:

-    Aankoopbewijs (Kassabon en/of Ordernummer)
-    Een foto van het mankement of van het product
-    Een uitleg van je klacht en/of verzoek

Onze collega’s zijn van maandag t/m vrijdag aanwezig van 09:00 tot 18:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00. Zij staan je graag te woord bij de afhandeling van de klacht en/of opmerking.

Wat is de garantie op tuinmeubelen?

Je ontvangt altijd garantie bij De Boet. Hoeveel garantie is afhankelijk van het merk en soort product. Voor meer informatie hierover kun je contact met ons opnemen. 

Wat is de garantie op Tuinhout?

Ontvang 5 jaar garantie op verduurzaming, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Blokhutten en prielen, geïmpregneerd
  • Douglasvision buitenverblijven, geïmpregneerd
  • Blokhut accessoires
  • Tuinkasten
  • Speeltoestellen
  • Hekken, poorten, pergola’s, rolborders
  • Trelissen en luxe schermen
  • Bloembakken
  • Constructie hout, geïmpregneerd
  • Verduurzaamde producten m.u.v. mini garden assortiment

 

Ontvang 5 jaar garantie, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Kastanjehout

 

Ontvang 3 jaar garantie, afbouwend met 33% per jaar van de aankoopprijs:

  • Tuinmeubelen (merk: Woodvision)
  • Natuurlijke afscheidingen

Hoe kan ik een klacht melden?

Voor klachten kun je contact opnemen met onze klantenservice De klacht zal vervolgens z.s.m. in behandeling genomen worden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling is beschadigd, incompleet of defect is?

Je hebt als consument recht op een goed product. Is je aangekochte product beschadigd, incompleet of defect dan verzoeken wij je hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Gelieve ook duidelijke foto’s bij te voegen van de situatie.

Wat is de garantie op binnenmeubelen?

De Boet levert graag goede kwaliteit. Omdat er altijd iets mis kan zijn krijgen consumenten altijd garantie op een aankoop. Op binnen meubelen geldt de 2 jaar garantie volgens de CBW richtlijnen.

Elektrische onderdelen: op elektrische onderdelen zoals een accu en motor, verwerkt in interieurmeubelen, is 1 jaar garantie van toepassing.

Is er na de periode van 2 jaar na aankoop iets mis? Dan kun je natuurlijk altijd bij ons terecht! Wij staan altijd voor je klaar met onze Boet Service en zullen ons uiterste best doen om samen een passende oplossing te vinden voor het probleem.