Vandaag geopend van 09:00 - 18:00

Garantie en Service

Wat is de garantie op tuinmeubelen?

Bij De Boet krijgt u altijd garantie op uw aankoop. Hoeveel garantie is afhankelijk van het merk en het soort product. Op de uitgebreide productpagina’s kunt u per product zien hoeveel garantie u ontvangt.

Wat is de garantie op Tuinhout?

Ontvang 5 jaar garantie op verduurzaming, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Blokhutten en prielen, geïmpregneerd
  • Douglasvision buitenverblijven, geïmpregneerd
  • Blokhut accessoires
  • Tuinkasten
  • Speeltoestellen
  • Hekken, poorten, pergola’s, rolborders
  • Trelissen en luxe schermen
  • Bloembakken
  • Constructie hout, geïmpregneerd
  • Verduurzaamde producten m.u.v. mini garden assortiment

 

Ontvang 5 jaar garantie, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Kastanjehout

 

Ontvang 3 jaar garantie, afbouwend met 33% per jaar van de aankoopprijs:

  • Tuinmeubelen (merk: Woodvision)
  • Natuurlijke afscheidingen

Hoe kan ik een klacht melden?

Heeft u ergens een klacht over? Dan kunt u een e-mail met uw klacht sturen naar onze klantenservice. Uw klacht zal vervolgens z.s.m. in behandeling genomen worden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling is beschadigd, incompleet of defect is?

U heeft als consument recht op een goed product. Is uw aangekochte product beschadigd, incompleet of defect dan verzoeken wij u hierover een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Gelieve ook duidelijke foto’s bij te voegen van de situatie.

Wat is de garantie op binnen meubelen?

Tuin-, Sfeer-, en Kluscentrum De Boet levert graag goede kwaliteit. Omdat er altijd iets mis kan zijn krijgt u altijd garantie op uw aankoop. U ontvangt op binnen meubelen 3 jaar garantie volgens de CBW richtlijnen. Het CBW hanteert daar het volgende systeem voor: 

Tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen volledig voor rekening van de ondernemer;

 Eén jaar en tot twee jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 2/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer;

Na twee jaar en tot drie jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 1/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer

Is er na de periode van 3 jaar na aankoop iets mis met uw meubel? Dan kunt u natuurlijk altijd bij ons terecht! Wij staan altijd voor u klaar met onze Boet Service en zullen ons uiterste best doen om samen met u een passende oplossing te vinden voor het probleem. 

 

Hulp nodig?
Neem contact op:

Tuincentrum De Boet
Oosterboekelweg 2a
1718 LN Hoogwoud

T: 0226 35 21 97
F: 0226 35 20 62
webshop@deboet.nl