Aangepaste leveringstijden, zie FAQ voor meer informatie

Vandaag geopend van 09:00 - 18:00

Garantie en Service

Wat is de garantie op tuinmeubelen?

Je ontvangt altijd garantie bij De Boet. Hoeveel garantie is afhankelijk van het merk en soort product. Voor meer informatie hierover kun je contact met ons opnemen. 

Wat is de garantie op Tuinhout?

Ontvang 5 jaar garantie op verduurzaming, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Blokhutten en prielen, geïmpregneerd
  • Douglasvision buitenverblijven, geïmpregneerd
  • Blokhut accessoires
  • Tuinkasten
  • Speeltoestellen
  • Hekken, poorten, pergola’s, rolborders
  • Trelissen en luxe schermen
  • Bloembakken
  • Constructie hout, geïmpregneerd
  • Verduurzaamde producten m.u.v. mini garden assortiment

 

Ontvang 5 jaar garantie, afbouwend met 20% per jaar van de aankoopprijs:

  • Kastanjehout

 

Ontvang 3 jaar garantie, afbouwend met 33% per jaar van de aankoopprijs:

  • Tuinmeubelen (merk: Woodvision)
  • Natuurlijke afscheidingen

Hoe kan ik een klacht melden?

Voor klachten kun je contact opnemen met onze klantenservice De klacht zal vervolgens z.s.m. in behandeling genomen worden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling is beschadigd, incompleet of defect is?

Je hebt als consument recht op een goed product. Is je aangekochte product beschadigd, incompleet of defect dan verzoeken wij je hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Gelieve ook duidelijke foto’s bij te voegen van de situatie.

Wat is de garantie op binnen meubelen?

De Boet levert graag goede kwaliteit. Omdat er altijd iets mis kan zijn krijgen consumenten altijd garantie op een aankoop. Op binnen meubelen geldt de 3 jaar garantie volgens de CBW richtlijnen. Het CBW hanteert daar het volgende systeem voor: 

Tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen volledig voor rekening van de ondernemer;

 Eén jaar en tot twee jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 2/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer;

Na twee jaar en tot drie jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 1/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer

Is er na de periode van 3 jaar na aankoop iets mis? Dan kun je natuurlijk altijd bij ons terecht! Wij staan altijd voor je klaar met onze Boet Service en zullen ons uiterste best doen om samen een passende oplossing te vinden voor het probleem. 

 

Hulp nodig?
Neem contact op:

Tuincentrum De Boet
Oosterboekelweg 2a
1718 LN Hoogwoud

T: 0226 35 21 97
F: 0226 35 20 62
[email protected]